רשת הלונה פארק והסימולטורים הגדולה בישראל "בבילון פארק" פתחה סניף ענק בקניון שער הצפון בקריית אתא והיא מזמינה אתכם להנות יחד עם הקטנטנים ממתקנים ברמה אחרת לגילאי שנה עד אין סוף. הבילוי המשפחתי האולטימטיבי

נניח שנסעתם עם המשפחה לחו"ל. מוזיאונים וגלריות כי חייבים, שופינג כי אחרת הילדים יעשו לכם פרצופים ולונה פארק. התורים הארוכים משבשים את התוכניות, כי את רוב הזמן הקצוב שהקדשתם ליום הכיף, את מבזבזים בעמידה בתור. ונניח שגם יורד גשם, ככה פתאום, באמצע אוגוסט. חוויה נפלאה, אך לא ממש מספקת.
נניח שחזרתם מחו"ל ופה קרוב, ממש כמה דקות נסיעה מהבית, נפתח פארק שעשועים ברמה בינלאומית, אשר אינו מתכתב עם תנאי מזג אוויר כי הוא in door, הוא עונה על צרכי הילדים בכל הגילאים וגם מותאם לפעילות למבוגרים. אל תניחו הנחות, כי זה אמיתי.
בבילון פארק, רשת הלונה פארק והסימולטורים הגדולה בישראל, השיקה את המתחם החדש שלה בקניון שער הצפון ואת מסיבת ההשקה הרשמית, היא תחגוג ביום שלישי, 1.11.16, בשעה 17:30 עם שלל אטרקציות והפתעות.
בבילון פארק, היא בבעלותו של איש העסקים התל אביבי אפי מלכה, אשר לו רזומה של 22 שנים בתחום משחקי הווידיאו, הסימולטורים והלונה פארק in door. בחזונו ראה מלכה את טובת המשפחה כולה שמגיעה לבלות עם הקטנטנים, בה כולם יכולים להינות משלל אטרקציות במתקנים הכי חדישים ויפים, במגוון הרחב ובחידושים האחרונים בתחום. לפני 22 שנים הסניף הראשון שנפתח היה בגודל של 50 מ"ר ואילו הסניפים כיום הם על שטחים של בין אלף ל-2,000 מ"ר כל אחד ויש תשעה כאלו ברחבי הארץ, מאילת בדרום ועד נהרייה בצפון. בשנת 2017 תרחיב הרשת את פעילותה ותיפתח חמישה סניפים חדשים ותגיעה גם לצפון הרחוק.
אופיר אוחיון, מנהל השיווק של הרשת, מה היחוד של בבילון על פני משחקיות אחרות?
"הפארק בשער הצפון בקריית אתא מחולק לשלושה חלקים. הראשון זה 'בבילון קידס', שזה הג'ימבורי המוכר, בו יש ספוגים, תותחי ספוגים, מבוך ענק, טרמפולינות, מגלשות אקסטרים, בריכות כדורים. הג'ימבורי מותאם לילדים בגיל שנה ועד 9. החלק השני הוא ה'בבילון גיים', שזה משחקי הוידיאו והסימולטורים, משחקי כדורסל, שולחנות הוקי ועוד מלא אטרקציות. החלק השלישי הוא הלונה פארק בו יש מכוניות מתנגשות, כמה סוגי קרוסלות, גלגל ענק, רכבת הרים, מתקני באולינג וקולנוע 9 מימדים, בו הילדים חווים את אחת החוויות היותר נפלאות: הכסאות זזים, רוח נושבת עליהם, עשן מתפזר ביניהם ועוד כמה אפקטים והכל ברמה אחרת. הפעילות בגיים ובלונה פארק מותאמת לגילאי 3 עד אין סוף".
מה זאת אומרת עד אין סוף?
"בבילון פארק מתאים ועונה לצרכים של תינוק בן שנה, ילד בן 12, נער בן 17 ואנשים מבוגרים. כמובן שאני מתכוון לבנים ולבנות, גברים ונשים. יש לנו חדר אירועים וקריוקי הכי יפה בצפון בו ניתן לחגוג מגוון אירועים מימי הולדת לקטנטנים עד ערבי גיבוש וחברה וימי הולדת למבוגרים. יש בו מערכת סאונד ברמה מאוד גבוהה. יש במקום מתקני כדורסל, שולחנות ביליארד, באולינג ועוד מתקנים לאנשים מבוגרים. אגב, לחגוג יום הולדת בבבילון בחדר האירועים, בשילוב כל האטרקציות השונות, כולל כיבוד ושתייה ברמות מחירים שונות היא חוויה בפני עצמה. במקום לטעון את הכרטיס החכם בכסף, אנחנו טוענים אותו בכמות זמן, זאת אומרת שאפשר להגדיל את החבילות לפי הזמן שאנחנו רוצים לשהות במקום".
רשת בבילון הטמיעה בשנים האחרונות את הכרטיס המגנטי החכם שנטען בכסף אלקטרוני ובאמצעותו ניתן לשחק בכל הסניפים במתקנים השונים, לזכות בנקודות ובפרסים. היתרון של בבילון הוא בכרטיס הנטען, הדומה לכרטיס אשראי. הילדים משחקים, זוכים במתנות שונות, ואלו נטענות אוטומטית לתוך הכרטיס. הם לא חייבים ל"בזבז" את מה שנצבר להם בכרטיס באותו יום והם גם לא חייבים לממש את המתנות באותו יום, אלא לאחר ביקורים נוספים וכך גם לקבל מתנות שוות יותר. דבר נוסף שהוא ייחודי לרשת, ניתן להטעין את הכרטיס מרחוק, דרך המחשב או דרך אפליקציה בסמארט פון. למשל, אמא ששלחה את הילד שלה לפארק, אינה חייבת לצייד אותו בכסף, היא יכולה בכמה פעולות פשוטות וידידותיות להטעין את הכרטיס מרחוק. אמנם ישנן עמדות טעינה אוטומטיות ברחבי הפארקים לשירות עצמי, אך הטעינה דרך האפליקציה נוחה וגם מזכה במבצעים שונים.
ואם במבצעים עסקינן, הג'ימבורי מציע מחיר היכרות לרגל הפתיחה למשך החודשיים הקרובים: 10 ₪ לילד לכל היום. חובה להצטייד בגרביים וגם אם שכחתם תוכלו לרכוש במקום זוג ב-5 ₪.
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-22:00, שישי 09:00-16:00 ובמוצ"ש חצי שעה מצאת השבת. אבל כדי לא לאכזב את הילדים, בשבות במהלך היום הם מוזמנים לקניון ארנה בנהריה, שם פתוח סניף בבילון פארק לאורך כל היום. בחופשות בבתי הספר המקום יהיה פתוח מהשעה 09:00 בבוקר.
לבירורים 1-700-55-22-33 שלוחה 0, או באתר: https://www.babylon-games.co.il/

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY