אגודה הבינלאומית למדיטציה טרנסנדנטלית תקיים הרצאת מבוא חינמית לתושבי חיפה והסביבה, שתועבר על ידי אודי גדנקן, מורה ותיק באגודה, שמעביר סדנאות פרונטליות ללימוד המדיטציה באזור חיפה. ההרצאה תתקיים בזום ביום רביעי 7.7.22, ביום שני ב-11.7.22 בשעה 20:00 ובאופן פרונטלי ביום שישי 22.7.22 בשעה 11:00 במשרדי האגודה, רח' שער פלמר 2.

הרצאת המבוא תעסוק ביתרונות תרגול המדיטציה הטרנסנדנטלית, סה"כ -20 דקות פעמיים ביום, על מנת להפחית  מתחים, להפיג  חרדה, עייפות ולחץ נפשי, להגביר את  הביטחון העצמי, ליצור  שמחת חיים ועוד.

מדיטציה טרנסנדנטלית, אותה מתרגלים מיליוני אנשים ברחבי העולם, היא טכניקה פשוטה, טבעית וחסרת מאמץ, שאפשר ללמוד ולתרגל בקלות רבה. היא מאפשרת לחוות מצב של רגיעה עמוקה ביותר.

למעלה מ-600 מחקרים מדעיים שנערכו במהלך השנים ב-250 אוניברסיטאות ומכוני מחקר בלתי תלויים ברחבי העולם, מוכיחים את השפעת טכניקת המדיטציה הטרנסנדנטלית על כל היבטי החיים, כגון: החשיבה, הבריאות ויחסי האנוש.

כיום מוצעות עשרות טכניקות מדיטציה בעלות ערך שונה לחיי היומיום, אבל ייחודה של המדיטציה הטרנסנדנטלית היא שמדובר במדיטציה היחידה שהיא נטולת מאמץ, ללא צורך בריכוז, או ריקון הראש ממחשבות.

מחקרים רבים השוו בין טכניקת המדיטציה הטרנסנדנטלית לשיטות הרפיה ומדיטציות אחרות ומצאו הבדלים ניכרים בהשפעות הגופניות והמוחיות של התרגול, בין היתר, בעומק ההרפיה ועקב כך ביכולת להתמודד עם חרדות, לחצים, התמכרויות ועוד.

את המדיטציה הטרנסנדנטלית לומדים אצל מורה מקצועי, שהוכשר והוסמך לכך על ידי האגודה הבינלאומית למדיטציה טרנסנדנטלית.

ההשתתפות בהרצאת המבוא בחיפה מותנית ברישום מראש. להרשמה לחצו כאן

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY