חדש על המדף

ראש השנה כבר תכף כאן ואיתו מארזי החג והמוצרים החדשים על המדף. אז מה תעדיפו לתת? מארז סירים או אולי מארז שוקולדי מכל טוב הארץ


חברת אירני סחר, משיקה לראשונה בישראל את משקה הויטמינים TOPSHAPE שמלא בויטמינים מזינים לגוף. הוא מכיל רק 19 קלוריות ל-100 מ"ל ומגיע בשלושה טעמים שונים: תפוח, תפוז ולימון-ליים.המשקה אינו מכיל חומרים משמרים.

סנפרוסט מרחיבה את סדרת הלקטים ומשיקה – לקט לארוחת פאייה בסגנון ספרדי.הלקט החדש מביא אל השולחן שילוב של ירקות ואורז בהשראת המנה הפופולארית בספרד. הוא מכיל אורז, בטטה, כרובית, אפונה, פלפל אדום, פלפל ירוק ובצל ומאפשר הכנה קלה ומהירה של תבשיל פאייה, אליו ניתן להוסיף עוף, דגים, בקר, טופו ועוד.

מותג המזון "עתיד ירוק" מציג סדרת אבקות אורגניות, טבעיות וטבעוניות, ממזונות על מהטבע. כל מוצר בסדרה החדשה מכיל 100% רכיב סופרפוד בודד של אסאי ברי נא, תה מאצ'ה, חלבון אפונה, ספירולינה, עשב שעורה או גוג'י ברי. לאבקות כשרות פרווה בד"צ קהילות והן משווקות בידי חברת "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע.

המותג FREE משיק קרקרים פריכים מעדשים כתומות מ- 3 רכיבים בלבד העשויים 70% קטניות ורכיבים טבעיים בלבד.הקרקר החדש בטעם ניטרלי ולכן משתלב עם כל סוגי הממרחים. מכיל 18% חלבון,המון סיבים תזונתיים, משביע, מיועד גם לטבעוניים, ללא סוכר, ללא שמן,ללא חומרים משמרים ועשיר בסיבים תזונתיים ובחלבון.

המותג הקולינארי מאסטר שף משיק לקראת ראש השנה סילאן טבעי ב-3 אריזות: בקבוק לחיץ המכיל  470 גרם, בקבוק לחיץ המכיל 680 גרם וצנצנת 700 גרם.הסילאן של מאסטר שף מכיל 100% תמרים איכותיים, ללא תוספת סוכר.

המותג קוקי משיק מארז של 5 תבניות אפייה אינגליש,  חד פעמיות,צבעוניות,המגיעות מקופלות באריזה המיועדת לחסכון במקום אחסון.המוצר מגיע בצבעים פסטליים אופנתיים כמו: טורקיז, ורוד וצבעוני. מתאים לאפייה,חימום והקפאה, עשוי מחומרים טבעיים, עמיד בפני נוזלים ואינו נקרע בקלות.

לקראת ראש השנה וחגי תשרי משיק מותג התה והחליטות פומפדור חליטת רימונים, העשויה מפירות אמיתיים, עשירה בטעמים  ומלאה ביתרונות בריאותיים. החליטה, ללא קפאין וללא תוספת סוכר.

ויטמינצ'יק,מתרחב ומשיק סדרת מוצרים חדשה- ויטמינצ'יק פרי – מחיות פרי באריזת פאוץ' לילדים, המכילים פירות בלבד וויטמין C. ללא חומרי טעם וריח, מכיל סוכר מהפרי בלבד, ללא חומרים משמרים ומגיעים במגוון טעמים

הקוקטיילים המרעננים מ- 24 ICE הם שלוק קוקטייל להקפאה בכל מיני צבעים וטעמים מטורפים שאותם תוכלו למצוא על המדף.מיוצר בטעמים האהובים ביותר והמרעננים הרשמיים של הקיץ: ג'ין טוניק, לימונצ'לו, קוקטיל מוחיטו, וודקה אנרג'י ואיך אפשר בלי דקירי תות. המארז האלכוהולי מכיל 5% אלכוהול לכל קרחון ו65 ml ליחידה.

Mirinda, מותג המוגזים מבית פפסיקו המיוצר בישראל על-ידי טמפו משקאות, משיקה טעם MIX-IT חדש שיצטרף למשפחה: Mirinda MIX-IT פטל-לימון שמצטרף לטעמי ה-MIX-IT שהושקו רק לפני שנה – ענבים ומלון, ואוכמניות ותפוז, ונחשב לאחד הטעמים המצליחים של המותג.

מותג היוקרה הצרפתי סטפן הומברט לוקאס  (Stéphane Humbert Lucas)המצטיין בניחוחות יוניסקס ניטרליים, השואבים השראה ממסעותיו של רוקח הבשמים במזרח התיכון משיק בישראל את סדרת 777 של המותג על פי הסמל למזל ולשלום המוכר במזרח התיכון. הסדרה מכילה 12 בשמים המורכבת מניחוחות ארומטיים ופרחוניים המכילים תווים עליוניים החל מקמומיל, אגוז מוסקט, לימון, תפוז, מנדרינה, ויולט, שרפים, תווי האמצע מכילים ניחוחות של קשתית, אלגום, יסמין, איריס ועד לתווי בסיס המכילים שעועית טונקה, ארז, הל, כמון, וניל ומאסק.

מותג הטיפוח GLAMZ משיק שני מוצרים חדשים מסדרת טיפוח הגוף :ג'ל לטיפול בצלוליטיס וג'ל לטיפול בסימני מתיחה.הג'ל מכיל מנטול בריכוז גבוה המשפר ומעודד את זרימת הדם ומפחית צלוליט, נגזרת קפאין בריכוז גבוה המעודד התייבשות של תאי שומן ומחליק את הגבשושיות בעור, חמאת שיאה המשפרת סירקולציה, עשירה בקולוגן וויטמינים ומזינה את העור בלחות ורכיב Phytosonic הידוע כתורם להפחתת מראה הצלוליט.

אורלי, מותג הלקים האמריקאי מציע 3 גווני לק דומיננטים בטקסטורות שונות המתכתבים עם פלטת הגוונים המאפיינת את העונה. צהוב חלמון בוהק, ירוק ניאון אנרגטי ו- SMOKED OUT – הגוון הכהה ביותר מוצע במרקם שימר בוהק במיוחד

שיק – CHIC  המובילה את קטגוריית הלק ומוצרי הטיפוח לציפורניים בשוק הישראלי, מציעה סרום מסידרת אורנג' להזנה עמוקה של הציפורן והקטיקולה (העור מסביב לה).סרום אורנג' של 'שיק' מוצע באמולסיה שומנית קלילה הנספגת במהירות בעלת ניחוח הדרים עדין ומאגדת שמנים צמחיים וויטמינים חיוניים להזנה עמוקה כגון A E C .

Laline  משיקה לקראת ראש השנה קולקציית חג במהדורה מוגבלת Diamond Radiance הסדרה מועשרת במינרלים מזינים מים המלח, בשילוב אבקת יהלומים למראה זוהר ומנצנץ. ניחוח הסדרה רענן ופרחוני, מורכב מבלנד ניחוחות של פריחת תפוזים , יסמין ,פצ'ולי ומאסק. בין הפריטים, קרם גוף מינרלי, מיסט מינרלי קרם ידיים ועוד.

לקראת חגי תשרי, חברת 'יופי' משיקה את מארז "יופי של שנה מתוקה", מארז חגיגי במיוחד, המכיל את כל טוב הארץ באריזת בוטיק מעוצבת. המארז המהודר, שכולו תוצרת הארץ, הוא גם בעל אחריות חברתית, היות ונארז על ידי אנשים עם מוגבלויות. בין הפריטים במארז דבש פרחי בר טהור – 250 ג', שמן זית – 100 מ"ל, טחינה שוקולד – 190 ג', ממרח תמרים – 250 ג'.

המארזים האיכותיים של גליליס מכילים מגוון מוצרים של מיטב יצרני הבוטיק בגליל החל מיינות, ממרחים, שמן זית, דבש, טחינה וחליטות תה. כל המוצרים אותנטיים, מחוברים לאדמה ולטבע באווירת הרוח הגלילית. השנה, מציעה גליליס מוצרים חדשים למגוון המארזים, ביניהם: ממרח תות רימון, רוטב רימונים, טפנד זיתים שחורים, ממרח פסטו, פיצוחים, רוטב רימון טריאקי וכפית עץ ממותגת.

יצרנית התמרוקים הישראלית 'חלאבין' משיקה מארז חג המאגד מוצרי טיפוח מסדרת 'לאבליין' הכתומה.  מוצרי הסדרה על בסיס ויטמין סי ושורש הג'נסינג הידועים בתרומתם לעור כמשקמי נזקי מזג האוויר וכמסייעים לשיפור מרקם העור.3 תמרוקים נבחרו למארז כשהם בעלי ניחוח עדין ובלתי משתלט, כשכולם מועשרים ברכיבים העיקריים של הסדרה.

חברת מרס,מחזירה את מהדורת החג של בקבוק סלבריישן: בקבוק חגיגי המכיל את מגוון חטיפי השוקולד כמו: Snickers, Bounty, Twix, Milky way, Mars, Maltesers, ו-Galaxy, בגרסת מיני. לאור ההצלחה של מכירות המוצר בשנה שעברה, השנה החברה מביאה את המוצר לכלל רשתות השיווק.

רשת cook and bake, חוגגת את ראש השנה ומציעה מארזי מתנה מהודרים למארחים ולמתארחים.מארז 2 סירים + כף ערבוב ותרווד CAPSTONE ב-249שקל או מארז קנקן תה מעוצב ו-4 כוסות מדגם "לונדון" מבית ROSO ב- 139 שקל.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY